Σάββατο 25 Δεκεμβρίου 2010

Χριστούγεννα?

Ναι, το έχω ξαναπεί πως έχω ένα θέμα με τις γιορτές και τις αργίες.
Ε, ανάμεσα σε αυτές τα χριστούγεννα είναι μάλλον το χειρότερό μου.


Τέλος πάντων, προσπερνώ όλους τους λόγους και πάω κατευθείαν στο τραγουδάκι.
Θα μπορούσε να είναι πραγματικά ο peter murphy και o tom waits αυτοί που ακούγονται, αλλά τελικά μάλλον δεν είναι.
Δεν αλλάζει κάτι, η μίμηση των φωνών είναι σπουδαία, και το κράξιμο στα χριστούγεννα είναι ότι πρέπει, ειδικά για αυτούς που σιχαίνονται όλη αυτή την εορταστική φούσκα.




Και μπόνους τραγουδάκι λίγο πιο βλάσφημο για τον μικρό χριστούλη που έχει και γενέθλια..



Την ευχή μου αγαπητό ποίμνιο...

Υ.Γ. Για περισσότερο εορταστικό κλίμα κλικ.

4 σχόλια:

heliconius sara είπε...

η φούσκα σκάει άπαξ και χωνέψουν κάποιοι πως δεν υπάρχει "άγιος βασίλης"
αμαρτωλοίιιιιιιιιι χαχαχα

Ανώνυμος είπε...

...την ευλογία σου στην αμαρτωλή, τράγο μου χαχαχα.!!!
τί ωραίο να ανακαλύπτω κι άλλους που το "πνεύμα των χριστουγέννων" τους τη βαράει στα νεύρα.
όλη αυτή η ψευτογκλαμουριά και το πολύχρωμο μου δημιουργεί μια τάση..."μπλιαχ".!!!!
κι ο Αη Βασίλης μεγάλη λέρα και ρατσιστής, δε γουστάρει τα ΚΑΚΑ ΠΑΙΔΙΑ, ε! και μεις δεν τον γουστάρουμε...θυμίζει μασκαρεμένο Πάγκάλο δλδ πολλές φορές "μπλιάχ"..!!!!!

Rosa Del Foc είπε...

Για τις δύσκολες ώρες Punk-Rock Xmas:

http://hits.koolsonic.com/2009/12/va-punk-rock-xmas.html

Papatragos είπε...

@σάρα
Δεν υπάρχει?! :Ο

@ανώνυμη
Την ευλογία μου Ανώνυμη Αμαρτωλή - αυτή την εκδοχή του Α/Α η αλήθεια είναι πως δεν την είχα σκεφτεί!
...δεν ξέρω, εγώ είμαι καλό παιδί :)

@Ρόζα
Είσαι θεούλης :*