Δευτέρα 13 Ιουνίου 2011

Στα πολύ γρήγορα...

Λοιπόν αγαπημένο ποίμνιο έχω χαθεί το ξέρω, αλλά....

Εγκατέλειψα την αγαπημένη μητρόπολη και γύρισα στην επαρχία, τρέχω σαν τρελός με διάφορα και έχω ελάχιστο χρόνο αλλά και πρόσβαση στο ιντερνέτι.
Όμως είμαι καλά τολμώ να πω, για όσους ενδιαφέρονται, και το ίδιο ελπίζω και εύχομαι και για εσάς.

Εκατοντάδες πράγματα έχουν συμβεί βέβαια και για πολλά ήθελα να γράψω αλλά δεν... και ούτε καν υπόσχομαι ότι θα είμαι πολύ συνεπέστερος στη διαδικτυακή μου παρουσία στο άμεσο μέλλον.
Δυσκολεύομαι λίγο, την κατανόησή σας παρακαλώ.

Κατά τα λοιπά βρήκα λίγο χρόνο να γράψω και να θυμίσω πως την Τετάρτη έχει απεργία.
Να πάτε, πιθανότατα έως και σίγουρα έρχομαι μητρόπολη κι εγώ.
Άντε, γιατί πολύ πήγε αυτό το αστείο και είναι και αποτυχημένο, όχι τίποτα άλλο.

Και παρόλο που τόσο καιρό δεν έχω βάλει ψαλμό εβδομάδας, σας δίνω λινκ από το καινούριο ράδιο που στήσανε οι σύντροφοι στα Γιάννενα να ακούσετε πολλούς ψαλμούς: http://radio-i.org/

5 σχόλια:

heliconius sara είπε...

!!!

crimes είπε...

...αν έρθεις Μητρόπολη ευλογημένε και δεν πάρεις τηλέφωνο να βρεθούμε θα σε ξυρίσω χαχαχαχαχα

Υ.Γ. Μου έλειψες βρε τέρας!!!!

Τσουχτρα είπε...

Όλο και πιο συχνά με πιάνω να σκέφτομαι πακετάρισμα οικοσκευής και αριβάρισμα δια το χωρίον μου !

Πάντως χαίρομαι δια το άτομόν σας μια που ήδη έχετε αναχωρήσει.

Τις ευχές σας πάτερ μου και καλά κουράγια...

uhuru είπε...

ήμαρτον , έλα πίσω ή τουλάχιστον γράφε μας

Papatragos είπε...

@σάρα
Ω ναι!
@crimes
Παράπονο δεν έχεις, αλλά κι εσύ που είσαι?
@τσούχτρα
τις ευχές μου κι ευχαριστώ για τις δικές σας
(αν έχεις επιλογή σκέψου το καλά, δεν είναι πολύ εύκολη υπόθεση!)
@uhuru
Ορίστε παραπονιάρη...ξέρω δίκιο έχεις, αλλά ότι μπορώ κάνω!