Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Διασκευές.

Λοιπόν αγαπημένο ποίμνιο πρέπει να σας πω πως μου αρέσουν πολύ, αλλά πάρα πολύ, οι διασκευές.
Πέρασα αρκετό χρόνο ακούγοντας σχεδόν αποκλειστικά διασκευές, και όταν είναι πραγματικά τέτοιες και όχι επανεκτελέσεις με διασκεδάζουν αφάνταστα.
Τις αντιμετωπίζω μάλιστα ως δημιουργία πρωτογενή, και αυτό γιατί η αλήθεια είναι ότι χρειάζεται αρκετή δουλειά και κυρίως έμπνευση για να πετύχει μία διασκευή. Πολλές φορές -τις περισσότερες θα έλεγα- είναι εξίσου δύσκολο να είναι καλή μία διασκευή με το να γράψεις ένα όμορφο κομμάτι από το μηδέν. Αν μάλιστα μιλάμε για γνωστό, ήδη αγαπητό κομμάτι, είναι μάλλον ακόμα δυσκολότερο να την πετύχεις.
Έτυχε λοιπόν τις προάλλες και έπεσε στα αυτιά μου μία διασκευή που μου άρεσε -πολύ- και αποφάσισα να τη μοιραστώ μαζί σου....


Στην περιγραφή στο youtube υπάρχει λινκ για να κατεβάσεις με ελεύθερη συνεισφορά όλο το δίσκο δίνοντας απαραιτήτως μόνο το μέιλ σου.
Δεν το κατέβασα από εκεί, άκουσα όμως το δίσκο και για να είμαι ειλικρινής δεν είναι αντάξιος της έμπνευσης που βρίσκω στη διασκευή. Μέτριος και χλιαρός κατά τη γνώμη μου, ίσως να φταίει το είδος. Όπως και να έχει, άκουσέ τον και αποφάσισε εσύ για εσένα.
Και επειδή ανάρτηση που θα λέει για διασκευές δε δικαιολογείται από την παρουσίαση μίας μόνο και του δίσκου που την περιέχει πάμε παρακάτω...



Θα το βρείς στο "if we could only see us now" το οποίο μπορείς να κατεβάσεις από ΕΔΩ.

Και για το τέλος, κάτι για να έχεις να ακούς (έχω κι εγώ πολύ πράμα να τσεκάρω, μη νομίζεις)...
Μπες ΕΔΩ και κατέβασε ανελέητα!
Ενδεικτικά...




Άντε και καλό σουκουδού.
Υ.Γ. Αυτό δεν ήταν εβδομάδας, μήνα ήταν αλλά τέσπα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: